تاثیر ایمیل مارکتینگ در کسب درآمد اینترنتی
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

تاثیر ایمیل مارکتینگ در کسب درآمد اینترنتی

یکی از ابزارهای قدیمی جذب مشتری و بازدیدکننده که امروزه هم پرکاربرد و دارای طرفدار است ارسال ایمیل انبوه یا ایمیل مارکتینگ است. ایمیل مارکتینگ یکی از وسایل مهم در رشد و توسعه کسب و کار و جذب مشتری است به شرطی که درست و حساب شده باشد. اگرچه ارسال ایمیل انبوه کمی سخت به نظر می رسد ولی با انتخاب ایمیل های مناسب و محتوای درست ثمربخش خواهد بود . شرکتهای بزرگ با ارسال ایمیل انبوه ضمن معرفی کسب و کار خود با جذب مشتری فروش خود را افزایش داده و کسب درآمد مناسب دارند. هر ایمیلی تاثیر گذار نیست و باید محتوای خوب و بدون مشکل داشته باشد لذا توصیه می شود، قبل از ارسال هر ایمیل باید به دقت محتوای آن را تهیه کرد. در هر ایمیل می‌بایست حتما سه مورد زیر وجود داشته باشد:

  • ارزش پیشنهادی
  • پشتیبانی از ارزش پیشنهادی
  • دعوت به اقدام

ارزش پیشنهادی برای مشتری مشخص می‌کند که چرا باید برای تهیه محصول و یا استفاده از خدمات شما پول خرج کنند. مخاطب شما باید بداند که شما می‌توانید بهتر از دیگران مشکل او را حل کنید.

معمولا تنها معرفی ارزش‌های پیشنهادی مخاطب را به مشتری تبدیل نمی‌کند. به همین دلیل می‌بایست با ارائه اطلاعات تکمیلی از ارزش پیشنهادی پشتیبانی نمود. به عنوان مثال ارائه جایزه‌های کوچک می‌تواند پشتیبان خوبی برای ارزش‌های پیشنهادی باشد.

دعوت به اقدام در ایمیل مارکتینگ به این معنیست که از مخاطب بخواهید بلافاصله پس از مشاهده ایمیل کاری را انجام دهد. به عنوان مثال می‌توان از عباراتی مثل این‌ها استفاده کرد:

  • همین حالا با ما تماس بگیرید
  • همین حالا این محصول را با تخفیف خریداری کنید
  • خدمات ما را از اینجا مشاهده کنید

بهتر است قبل از طراحی هر ایمیل برای اجرای فرآیند ایمیل مارکتینگ به سوالاتی از قبیل اینکه خصوصیات متمایز محصول یا خدمات شما چیست؟ محصول شما چگونه نیاز مشتری را برطرف می‌کند؟ و… پاسخ دهید. استفاده از ایمیل مارکتینگ در کسب و کار اینترنتی خود را از یاد نبرید.

مطالب مشابه کسب درآمد با ایمیل:

بازاریابی اینترنتی : کسب درآمد با ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ و کسب درآمد از اینترنت



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط پول دوست